Obsah -


Nejčastěji kladené otázky

Pro uživatele

Upozornění: centrum.cz naše emaily dost často nedoručuje a bohužel ani když Vám odpovíme na Váš dotaz skrze kontaktní formulář nemusí Vám odpověď dorazit. Doporočujeme užívat jiný email!!!

Nevidím pod sebou lidi ač věřím/ vím, že se registrovali!?

Veškeré lidi, které pod sebou uvidíte již splnili náš požadavek na přečtení 5 našich emailů a byla tím vyčerpána jedna Vaše pozvánka a přičteno 5 Kč. Pokud by jste je tam viděl/a dříve, byla by tím vyčerpána Vaše jedna pozvánka a kdyby daný člověk nesplnil oněch 5 přečtených emailů nedostal/a by jste z něj provizi.

Chodí mi od Vás méně emailů než mému kamarádovi či žádné.

Začátek roku je slabé období a bohužel někteří klienti přerušili s námi spolupráci. Dále je věcí objednávky našich klientů, koho chtějí oslovit, zda pouze určitý počet z databáze, někteří míří dle kraje, pohlaví a věku a v neposlední a zásadní řadě dle levelu uživatele. Celkově rozesílky musí být koncipovány tak, aby se nám zaplatily. Tudíž určitě ne všichni nedostávají stejně emailů!
Zároveň připomínáme, že nikomu negarantujeme počet emailů, které mu zašleme! (viz smluvní podmínky) Tudíž na dotazy o četnosti emailu neodpovídáme!

Situace emailingu v ČR neni růžová již delší dobu, jelikož lidé se do emailingu často registrují pouze kvůli odměně, proto klienti nemají zájem o další rozesílky případně za cenu v řádu desítek halířů za proklik. Bohužel tento fakt uživatelé nevědí či je prostě nezajímá, nás zajímat musí a bohužel slova klientů si občas vyzkoušíme sami v affilate nabídce, která se nám prakticky nikdy nezaplatí, tedy že uživatelé nenakoupí vůbec či tak málo, že provize z oné kampaně se nám nepokryje ani z daleka odměny uživatel. My ty peníze pro Vás musíme vydělat, představa o tom, že provozovatel je jediný kdo na tomto vydělává je hodně mylná a pokud někdo nevěří doporučujeme všem si tento obor podnikání zkusit.

Vaše kampaně mi nechodí do emailové schránky (případně padají do SPAMU), na Vašem webu ovšem jsou?!?

Mělo by pomoci nastavení filtru ve Vašem emailovém klientu. Postup je zde: http://www.coinformail.cz/public/jak_povolit_adresu.pdf.
Bohužel s tím my nic více dělat nemůžeme, tento problém máme především u seznam.cz ač splňujeme co oni stanoví pro bezproblémové doručení emailů. Dopočujeme všem uživatelům 1-2x do týdne kampaně kontrolovat přímo na našem webu.

Je začátek nového měsíce a já dostávám stále emaily za nižší cenu než bych měl vzhledem ke čtenosti z minulého měsíce...? Nebo odměna mi byla špatně vyhodnocena.

Prosím berte na vědomí, že nejste naším jediným uživatelem a my načítáme 1x do měsíce celou databázi uživatel a tím se jim i přidělují odměny, tudíž pokud poslední den v měsíci pošleme kampaň, musíme dát všem alespoň 3 dny na její přečtení, tudíž načtení databáze probíhá většinou 2-4 den nového měsíce. Pokud Vám odměna byla špatně vyhodnocena, informujte nás, věc předáme administrátoru, čtenost vyhodnocuje sám systém!

Kdy mi za CoinForMail vyplatí odměnu? Jaká je minimální částka k výberu?

Čím aktivnější budete, tím dříve! 2500 Kč je minimum k výběru. O částku se žádá na emailu support@coinformail.com, do emailu uvádětejte i Váš bankovní účet (adresu) musí se shodovat s účtem či adresou uvedenou ve Vašem profilu.

Jsem registrován/a již několik dní a stále žádný email?

Databáze příjemnců se neobnovuje každý den, ale zhruba 3x do měsíce. Poté Vám začnou chodit emaily.

Jak získat lidi pod sebe?

Po přihlášení na našem webu do svého účtu v sekci "Pozvi přátele" máte link ve tvaru: "http://www.coinformail.cz/affil...." ten označíte, dáte do schránky (Ctrl C) a vložíte například do emailu či na Facebook. Kdo se přes tento link registruje, je pod Vámi a po přečtení 5 našich emailů za něj dostanete provizi 3 Kč / člověka.

Nefunguje mi přihlášení přes Facebook či zrušil jsem Facebook.

Tento problém není v naší aplikaci, přihlášení 99,9% našich uživatel funguje bez potíží. Pokud máte problém je to věcí nastavení Vašeho facebooku (nastavení sukromí, blokace aplikací, apod.). Jediné co ve věci můžeme dělat je to, ž se zaregistrujete znovu (pod jiný email než jste měli vedený FB)a poté nám sdělíte jak onen starý email tak nový, převedeme mezi účty Vaše již vydělané peníze. Toto platí i v případě Vašeho zrušení účtu u FB.

Lze vyměnit vydělané peníze za reklamní kampaň u vás?

Ano, tuto možnost nabízíme, jedinou podmínkou je stav účtu minimálně 1250 Kč (polovina výplatní částky), pro bližší informace nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Kolik korun dostanu za své emaily?

V prvním měsíci všichni uživatelé dostávají 2 Kč za email, v dalších měsících už dle níže uvedených rozpětí, záleží jen na Vás!

Čtěte 90-100% příchozích emailů? V příštím měsíci za veškeré příchozí emaily dostanete 3 Kč! Čtete 50-89% příchozích emailů? V příštím měsíci za veškeré příchozí emaily dostanete 2 Kč!

Čtěte pod 50% příchozích emailů? V příštím měsíci za veškeré příchozí emaily dostanete 1 Kč!

Každý měsíc se začíná nanovo a vyhodnocuje Vaše aktivita z předchozího měsíce!

Využil jsem přihlášení přes Facebook, abych se nemusel registrovat a na mé FB zdi se objevila upoutávka na Vás. Proč?

S tímto jste souhlasil tím, že jste využil přihlášení přes Facebook, je to již stanoveno v našich obch.podmínkách. Díky tomu můžete získat z řad Vašich přátel, uživatele ihned pod sebe aniž by jste cokoliv museli dělat!

Kolik reklam odesíláte?

Rozesílka je vždy závislá na poptávce a tudíž my negarantujeme počet reklam, které Vám doručíme.

Chci zrušit účet u Vás, jak na to?

Každý náš email tuto možnost nabízí, v případě potíží nás kontaktujte na email: support@coinformail.com - Váš účet bude smazán novým načtením databáze, které probíhá 1x do měsíce.

Klikl/a jsem na reklamu, ale nebyla mi připsána odměna!?

7 dnů od rozesílky máte možnost za email dostat odměnu, pokud kliknete po této lhůtě bohužel již Vám odměnu nepřičteme (email je expirován). Klientovi garantujeme návštěvnost jeho www jen po tento určitý čas a za ten nám platí, proto je na místě se minimálně 2x do týdne podívat do emailu a zhlédnout naše nabídky.

Zapomněl/a jsem heslo, či zaslané heslo nefunguje?

U políčka pro přihlášení je položka „Zapomenuté heslo“ kde vyplníte email a zašleme Vám nové. Musíte ho zadat přesně, doporučujeme vkládat přes schránku (ctrl C, ctrl V). Ve svém profilu si ho pak můžete změnit na libovolné.

Registroval/a jsem se, ale nepřišel mi email k potvrzení registrace.

Email k potvrzení registrace si uživatel může poslat sám ze svého účtu na naší stránce i opakovaně, stačí se přihlásit. Kontrolujte i složku SPAM.



Pro firmy

Jak mají podklady mnou dodané vypadat pro správnou rozesílku?

Ideální formát je html, nicméně naše prostředí pro klienta je komfortní a každý klient si může svou kampaň upravit dle své libosti. Editace textu je stejná jako MS Word,. Klient si sám sobě může zaslat náhledy, vygenerovat fakturu i sledovat návštěvnost. Vždy jsme klientovi nápomocni a jsme online od 8 - 22hod pro Vaše dotazy a potřeby.

Jsou Vaši uživatelé aktivní u zaslaných nabídek?

Samozřejmě! Všichni hledáme výhodnější ceny a zajímavé nabídky a pokud Vaše nabídka je zajímavá a za dobrou cenu, jistě bude mít kampaň ohlas! Vždy je to o konkrétní nabídce, kvalitě zpracování a obsahu.

Existuje garance návštěv u jednotlivých kampaní?

Samozřejmě, u každé rozesílky garantujeme minimální počet návštěv Vaší stránky!

Jak jste rychlí?

Kampaně standartně odesíláme do 24h od úhrady. Rychlost rozesílky je také závislá na aktuální vytíženosti serveru, pokud můžete zaslat potvrzení o úhradě a server je právě volný, může Vaše rozesílka začít téměř ihned.

The language version is not available in your country

Aktivace účtu